פנוי למשרה חדשה .... לבשר ברשת? להודיע בחוצות?
רינת נחום

רינת נחום

פנוי למשרה חדשה …. לבשר ברשת? להודיע בחוצות?

שנים שאני מקבלת עשרות מיילים בחודש של מנהלים המשתמשים בכותרתLooking for my next Challenging זאת ועוד עשרות פרופילים בלינקדין בזו הכותרת … ואני שואלת ? נו אז מה ? למה הרשת כולה צריכה לדעת שאתה מחפש משרה חדשה ? שאתה פנוי ? שאתה מובטל? למה הכותרת הזו לדעתך מקדמת אותך באמת לתפקיד הבא שלך? בואו ננסה לדמות מצב דומה לעולם הדייטינג והרצון האמיתי להגיע באמת למערכת יחסים זוגית אצל הסינגלים . אני תוהה האם יש מישהו שבאמת רוצה זוגיות טובה מאתגרת משמחת ומאושרת, היה משתמש באותה כותרת בפייסבוק, באתרי ההכרויות ובמשלוח ווטסאפ ישיר לנשים / גברים " אני פנוי ובוחן את האפשרויות הזוגיות העומדות בפניי " אם יש כזה …שיקום !

בבואנו לבחון את המשך דרכנו האישית והמקצועית אין צורך לצאת עם מגפון לכיכרות ולעמוד "למכירה" . כמנהלת מערכות השמה לבכירים אגלה לכם שאני מדלגת באופן שיטתי על כאלה מציעים עצמם בקול קורא

"קחו אותי אני פנוי" כי יש בזה מן הזילות, כך אני מאמינה . המלצה – גם כשסיימתם לעבוד בחברה מסויימת התחילו לבחון את המשך דרככם בדרך ממלכתית ונבונה . שימרו על עצמכם, הראשון שידע שאתה "פנוי" זה הקלף הטוב והקל ביותר עבורו להגיש לך הצעת שכר נמוכה יותר ממה שאתה מייחל … יודע למה? כי אתה לחוץ לחזור להיות " תפוח אדמה לוהט" . תחשבו על זה במובן הזוגי … יתכן וזה ישכנע אתכם לא להציע עצמכם כ-" פנוי להובלה"

כתוב בלשון זכר/רבים הכוונה כמובן לנשים וגברים

מוזמנים לשתף